Drie redenen waarom investeren in uw huis juist in deze tijd een slimme beslissing is

Aannemersbedrijf
De bouwbranche kent slechte tijden nu de meeste opdrachten zijn afgesloten die voor de economische crisis waren opgestart. Nieuwe kantoren worden bijna niet meer gebouwd, er is minder vraag naar nieuwbouw huizen en ook de overheid is flink aan het bezuinigen geslagen. Desalniettemin hebben de meeste kleinschalige aannemers nog genoeg werk. Dit merkt ook RV aannemersbedrijf die kleinschalige projecten doen zoals een verbouwing, aanbouw, opbouw of dakkapel in Dordrecht en omstreken. Met andere woorden; RV Bouwbedrijf is dé aannemer Dordrecht. Particuliere huizenbezitters investeren de afgelopen jaren veel in hun huis en hier valt ook veel voor te zeggen. Dit is immers dé tijd om juist in uw woning te investeren, en wel om (één van) de volgende redenen:

1] Verhuizen is vervelend, omdat het lastig is op dit moment uw huis te verkopen. Daarom is het beter om uw bestaande huis op te waarderen of te vergroten. Denk hierbij aan een dakopbouw, dakkapel of aanbouw woning. Hiermee kunt u uw gezinsuitbreiding opvangen of gewoon meer ruimte creëren voor uzelf.

2] Uw huis aantrekkelijker maken voor verkoop kan vaak met een betrekkelijk kleine ingreep al worden bereikt. Het gaat erom dat de woonruimte meer kwaliteit heeft dan vergelijkbare woningen in dezelfde prijsklasse. Dit kan ervoor zorgen dat uw huis aanmerkelijk sneller wordt verkocht.

3] Nu de prijzen voor gas en elektriciteit op blijven lopen wordt het ook steeds aantrekkelijker om uw huis te verduurzamen. Deze besteding verdient zich namelijk in een paar jaar terug via de energierekening die terugloopt, waarna je er winst op maakt.

RV bouwbedrijf is een lokale aannemer uit Dordrecht die projecten uitvoert in Zuid-Holland en omgeving. Wij bieden heldere offertes met duidelijke afspraken, vakkundigheid en garantie op ons werk. We staan bekend om onze plezierige en nette manier van werken.

Stefan Wijnen