Discobowlen Utrecht

Bent u op zoek naar een geschikt uitje voor uw verjaardag, bedrijfsfeest of kinderfeest? Kom dan discobowlen bij deze bowlingbaan! In hartje Nederland vindt u het gezelligste en sfeervolste bowlingcentrum. Discobowlen Utrecht is niet zomaar discobowlen. Discobowlen bij deze bowlingbaan is een echte ervaring. U zult een onvergetelijke avond hebben! Zij hebben 2 soorten disco bowlen: voor de kleintjes en Late Night Magic bowlen.

Late Night Magic bowlen is de vernieuwde versie van discobowlen Utrecht. Gewoon discobowlen zoals u gewend bent, maar dan nog veel groter! Denk dan aan verschillende kleuren partylampen, rookmachines, flatscreens en beamers. Voor de beste muziek hebben zij ook de eigen DJ’s ingeschakeld voor de Late Night Magic bowlen.

Op deze speciale discobowlen Utrecht avonden schenken zij ook verschillende cocktails voor maar €6 per stuk! U kunt ook kiezen voor diverse shotjes van €2 of €3.

U kunt bij Deze bowlingbaan kiezen uit verschillende bowlingbanen. Zij hebben 12 normale bowlingbanen waar u uit kunt kiezen. Ook hebben zij 4 jungle bowlingbanen, speciaal voor de kleintjes. Deze 4 bowlingbanen zijn voor de kleintjes omdat ze een speciaal junglethema hebben. Deze banen zijn ook erg geschikt voor kinderfeestjes.

U kunt het bowlen ook combineren met verschillende arrangementen. De arrangementen die zij aanbieden zijn:

• 1-2-3 deal:

Dit is 1 uur bowlen, 2 uur onbeperkt eten en 3 uur onbeperkt consumpties. U kunt na het uurtje bowlen in een van de restaurants dineren. U kunt dan kiezen uit BBQ, steengrill of hotplate. Dit arrangement is inclusief voor- en nagerecht.

• Kids Party:

Dit is een arrangement speciaal voor de kids. De kids kunnen 1 uur Magic bowlen en daarna genieten van frietjes met snacks. U kunt bij dit arrangement ook kiezen om voor pannenkoeken te gaan in plaats van friet met snacks.

Wilt u meer informatie over de verschillende arrangementen die zij aanbieden? Kijk dan op de website voor meer informatie en voor de tarieven.

gerardkempers