DesignOnline24 geeft unieke Ridge Rib stoelen van kunstenaars weg!

Amsterdam, 28 november 2011

De succesvolle Nederlandse webshop www.DesignOnline24.nl,  aanbieder van betaalbare lounge- en designmeubels voor particulieren en bedrijven, is via Social Media een actie gestart waarbij 5 persoonlijke Ridge Rib stoelen van kunstenaars worden weggegeven.

Inspiratie van bekende kunstenaars

Bekende kunstenaars zoals Electric Luna, Gaby Gusek en Sophia Anastasia hebben de populaire eetkamerstoel inmiddels ontvangen om naar eigen inzicht te restylen. Via Twitter (@stoelridgerib), Facebook (www.facebook.com/StoelRidgeRib) en op de speciaal ontwikkelde website van de Ridge Rib stoel (www.stoel-ridge-rib.nl) is de voortgang van dit kunstzinnige project te volgen. Zo kan men via blogs en foto’s meer te weten komen over de inspiratie voor het tot stand komen van de custom made Ridge Rib stoelen.

Buitenland toont interesse in gerestylde stoel

De reacties op dit designproject zijn overweldigend. Velen hebben de actie met hun volgers op Social Media gedeeld en is het project ook in het buitenland niet onopgemerkt gebleven. Zo is de stoel van Gaby Gusek met als thema “het is maar 10 uur sporen naar Berlijn…” uit het gedicht ‘Pogrom’ van Ed Hoornik,  tot eind december het middelpunt van de tentoonstelling op de Nederlandse Ambassade in Duitsland. De stoel die binnenkort ook nog wordt bewonderd door Rem Koolhaas (architect van de Nederlandse ambassade) is daarmee een echte blikvanger geworden.

Hoe maak je kans op Ridge Rib stoel

Om kans te maken op een van deze unieke stoelen kunnen design- en kunstliefhebbers tot en met 19 december de pagina ‘Liken’ en aangeven waarom de stoel zo goed in hun interieur zou passen. Om hun motivatie kracht bij te zetten kan een interieurfoto geupload worden. Alle winnaars zullen eind december door DesignOnline24 worden geïnformeerd.

Over DesignOnline24

Sinds de oprichting van DesignOnline24 in 2009,  heeft dit jonge en dynamische bedrijf naast www.designonline24.nl en www.stoel-ridge-rib.nl, afgelopen zomer ook www.tuinloungemeubels.nl gelanceerd om in te spelen op de toenemende vraag naar betaalbare en onderscheidende designproducten voor tuin en terras. Recentelijk is ook een eigen shop-in shop geopend in de Woonfabriek Villa Arena in Amsterdam.

——————————————————————————————————

Noot voor de redactie, niet voor publicatie:

Wilt u meer weten over DesignOnline24 of dit project, neemt u dan contact op met:

DesignOnline24

Contact: Edwin Treffers