De With Pallets lanceert website voor het huren van pallets

De With Pallets lanceert website voor het huren van pallets

De With Pallets heeft de website www.palletverhuur.nl gelanceerd. Via deze website biedt De With Pallets bedrijven de mogelijkheid diverse pallets en opzetranden te huren. Met name voor bedrijven die eenmalig of tijdelijk pallets dienen te gebruiken, is huren een gemakkelijke en voordelige optie.

Geen grote investering
Voor het huren van pallets hoeven bedrijven geen grote investeringen te doen en ruimte te creëren. De klant bepaalt zelf de lengte van de huurperiode. Indien de pallets niet meer nodig zijn, brengt de klant de pallets terug of laat ze ophalen.

Het huren van pallets gaat per staffel. Hoe meer en hoe langer men pallets huurt, hoe voordeliger de prijs. Dankzij grote voorraden zijn alle pallets en opzetranden direct leverbaar en is het mogelijk de pallets meteen af te halen. De With Pallets beschikt over een eigen wagenpark en kan de pallets tevens op locatie aanleveren.

De With Pallets
De With Pallets is een palletbedrijf in Zeewolde, dat nieuwe pallets maakt en oude pallets repareert. Het bedrijf is bij Nederpal, het Nederlands Nationaal Comité van EPAL (European Pallets Association) aangesloten. Bedrijven die Europallets huren of kopen, zijn verzekerd van pallets die volgens de wettelijke voorschriften zijn gerepareerd. Daarnaast houdt De With Pallets zich bezig met duurzaam ondernemen. Zij zijn ‘Chain of Custody’ gekwalificeerd. Alle bedrijfsprocessen binnen deze keten, van het kappen van bomen uit een duurzaam, beheerd bos tot het vervaardigen van pallets, zijn volledig traceerbaar.

—– EINDE —–

Contactgegevens:
André Burggraaf
info@dewithpallets.nl
Tel.: +31 (0)36 – 529 39 00

Ik ben graag bereid om aan een van uw journalisten een interview te geven.