De nieuwe tijd: home control

De nieuwe tijd

De 21ste eeuw. Praktisch gezien leven we in de toekomst. De tijd waar vroeger over gefantaseerd werd. De tijd waarvan iedereen had verwacht dat er nieuwe apparaten zouden zijn. Apparaten die zelf kunnen denken. Apparaten die je al het nodige werk ontnemen. De nieuwe tijd is de tijd die wordt overheerst door slimme technische apparaten die met veel technisch vernuft zijn gebouwd.

Als je enkele jaren geleden tegen iemand gezegd zou hebben dat je een huis hebt waar je niets in hoeft te doen zouden ze je voor gek verklaren. Toch is dat met de Home Control van Nederend Elektro BV echt mogelijk. Zou iemand je geloofd hebben als je zou zeggen dat je met een klik op de knop het hele huis kan verlichten, de verwarming op de juiste temperatuur zetten, een fijn muziekje op de achtergrond en de beveilingscamera’s kan bekijken? Waarschijnlijk niet. Toch is het mogelijk met de Home Control 4 app van Nederend BV.

Home control

De Home Control app is een apparaat die op je tablet of smartphone geïnstalleerd kan worden. Nederend BV installeert alle mogelijke apparaten op deze app. In die app kun je dan het overzicht bewaren voor alle aangesloten apparaten. De verwarming aanzetten, een film uitkiezen, gordijnen openen en sluiten. Niets is te gek met een Home Control.

Met de home control app is het ook mogelijk om je huis extra goed te beveiligen. De camera’s van uw huis kunnen namelijk aangesloten worden op de app. Zo kunt u vanuit een andere locatie live meekijken in uw huis. Op verdachte momenten kun je dan ingrijpen door de politie te bellen zonder dat je daadwerkelijk op locatie aanwezig bent.

Neem snel eens contact op met Nederend Elektro BV. Om de mogelijkheden te bekijken voor uw huis! U kunt contact opnemen met Nederend Elektro BV via de website, via de email (info@nederndbv.nl) of telefoon (0182672167).

gerardkempers