de FABULOUS40 editie 2017

Hilversum, 8 november 2017

** de FABULOUS40 editie 2017 **

De 40 snelste groeiers in de flexbranche

Iedereen kent Randstad, Adecco, Manpower, maar hoe doen andere spelers het?

Uitzenden, detacheren, payroll, werving & selectie en zzp. Welke sectoren groeien het meest? Verdubbeling aantal overnames. Lees de FABULOUS40 – Flexbranche, editie 2017, met toelichting, analyses en interviews.

Aan top in deze editie:

1. NettStaff
    NettStaff bestaat pas vier jaar, maar wist door anticyclische investeringen heel snel te groeien in de bemiddeling van vaklieden voor Elektro- en Installatietechniek. Meer info www.nettstaff.nl
  2. HelloFlex group
    HelloFlex levert software en backoffice services voor personeelsintermediairs en inleners van flexibele arbeid. HelloFlex group omvat meerdere labels die samen de gehele flexmarkt bedienen. HelloFlex tools is cloud software en wordt ontwikkeld door circa 100 ervaren online marketing en enterprise software engineers. Meer info www.helloflexgroup.com
  3. Abiant
    Abiant, ooit gestart als een coöperatie van boeren, is nu een van de grootste uitzendorganisaties van Noord-Nederland. Dagelijks gaan tussen de 5.000 en 6.000 uitzendmedewerkers namens Abiant aan de slag, onder meer in de Eemshaven. Abiant heeft ook een vestigingennetwerk in Noord-Duitsland. In 2015 werd MF Uitzendbureau overgenomen en als label toegevoegd aan de Abiant Uitzendgroep. www.abiant.nl

NettStaff, Abiant Uitzendgroep, YER en The Employment Group vertellen over de trends in hun marktsegment. Daarnaast vertellen enkele investeerders waarom en hoe zij participeren in de staffing sector. Zie de interviews met Venturion (Studentalent, XL Studenten Uitzendbureau, Uitzendbureau 65Plus) en Synergia (Welten en The Human Network).

Dennis Olthof

online marketeer