Dagelijks leven met een elektrische scooter

Vandaag willen we met u praten over hoe het leven is vanaf de eerste aanschaf van een elektrische scooter.

Na 350 kilometer in tweeënhalve maand kunnen we praten over hoe het gebruik van een elektrische scooter het leven verandert. Er is geen gevecht meer om de auto in de grote steden te parkeren of een recept van de politie te krijgen, want een maand geleden hebben we hem in de dubbele rij achtergelaten.

Het gebruik dat we hebben gegeven aan de elektrische scooter is gereduceerd tot korte trips tijdens de week, vooral om ons te verplaatsen in Valencia. Tijdens deze tours hebben we tijd en geld bespaard. De scooter is een medium met een grotere “directheid”, de weg is directer dan een auto, dus als je dicht bij huis werkt is een zeer goede optie.

Welke scooter wordt beter voor mij?

We hebben het gehad voor nauwelijks een maand en een half, omdat de elektrische scooters werden gestandaardiseerd in de Spaanse markt. We hebben een aantal modellen gemaakt met prijzen tussen de 300-400 euro, met maximale snelheden van 25 kilometer per uur en een bereik tussen de 20-30 kilometer.

Het ontwerp is een van de belangrijkste sterke punten die ons ertoe gebracht om deze modellen te maken, zonder de waarde voor geld te verwaarlozen, zoals er meer krachtige scooters die meer dan 1.000 euro kunnen overschrijden. Daarnaast is een van onze producten is in hoge vraag, zijn er geen problemen met reserveonderdelen, een aspect dat onze klanten waarderen.

Waar kunnen we bewegen?

Waar mogelijk raden we het gebruik van het fietspad aan, maar in sommige stukken is het onvermijdelijk om op de stoep te moeten rijden.

De stoep kan gevaarlijker zijn dan de weg. Je kunt een persoon tegen het lijf lopen die zich omdraait en een paar keer bang maakt.
Bij het kopen van een scooter moet worden aangenomen dat “je nooit de prioriteit hebt”, ten minste totdat de nieuwe regels die al verschijnen zijn voltooid.

Andere gebieden van vervoer vandaag de dag zijn de ciclocalles, zijn meestal eenrichtingswegen met een maximale snelheid van 30 kilometer per uur, waarin de fiets de voorkeur heeft.

Een voertuig voor iedereen

We kunnen onhandig zijn, maar in dit geval zal er geen probleem zijn met het aanpassen aan de scooter. Ons model Boxes heeft een enkele knop van waaruit u de verlichting aanzet, uitzet en aansluit. Ook de rem en het gaspedaal op het stuur zorgen niet voor meer verwarring.

De 20-30 km van autonomie, die de scooters hebben, geven meer dan genoeg voor vier of vijf dagelijkse reizen.

Het is niet aan te raden om het in de straat te laten staan. U kunt de 12 kilo of 9,8 kilo (afhankelijk van het model) met de hand dragen, of u kunt het gevouwen in de kofferbak van de auto opbergen.

Je leeft beter met een gerust hart

Tot slot kunnen we zeggen dat onze klanten worden gecompenseerd voor hun gebruik. Ze leven beter en stiller door verkeer, parkeren, tijd en geld te besparen.

Als je erover nadenkt, is het nu misschien de tijd om je nieuwe elektrische scooter te kopen. Je hebt verschillende maten, motoren en kleuren om uit te kiezen.

Krijg het en begin beter te leven!