Catering Zuid-Holland

Bij Het Koetshuis zijn we, op het gebied van feesten, van alle markten thuis. Zo kan ons pand dienstdoen als feestlocatie, maar verzorgen we op locatie ook de catering. Zuid-Holland is onze werkvloer en overal binnen deze provincie kunnen we cateren. Ons team beschikt over veel kennis en praktijkervaring en heeft in de loop der jaren al voor veel hete vuren gestaan. Of u uw feest nu organiseert in een gymzaal, een voetbalkantine of midden in een weiland: wij verzorgen voor u de catering. Zuid-Holland heeft met Het Koetshuis een van de meest veelzijdige en professionele cateraars in haar gelederen en hier zijn we trots op!

Service en professionaliteit zijn de belangrijkste kernwaarden van Het Koetshuis. Om deze kernwaarden te handhaven besteden we te allen tijde ontzettend veel persoonlijke aandacht aan onze klanten, zodat alle specifieke wensen en behoeften duidelijk in beeld komen. Aangezien het uw feest is willen we ook zoveel mogelijk aan uw persoonlijke eisen voldoen!

Het Koetshuis: professioneel en bekwaam

Het Koetshuis staat bekend om haar professionaliteit. Deze professionaliteit is terug te zien in een aantal aandachtspunten; de kwaliteit van de hapjes en drankjes die we serveren is hier een fantastisch voorbeeld van. We serveren uitsluitend ambachtelijke producten tijdens onze catering: Zuid-Holland is onze hoofdleverancier. Onze producten zijn uitsluitend regionaal of provinciaal en dit gebrek aan massaproductie komt de kwaliteit van onze hapjes en drankjes zeer zeker ten goede.

Ieder feest is uniek en daarom is onze catering ook te allen tijde maatwerk. Door middel van persoonlijke gesprekken brengen we uw wensen en ideeën zo concreet mogelijk in beeld: we doen er altijd alles aan om u en uw gezelschap een onvergetelijke avond te bezorgen.

Heeft u interesse in onze diensten of wilt u meer weten? Neem dan snel een kijkje op onze website of neem contact met ons op!

gerardkempers