business gifts made in europe

Als bedrijf begaan met sustainability berekent u zelfs de ecologische voetafdruk van business Gifts en denkt u na over de gevolgen van logistiek, transport en productie voor ons leefmilieu. Ook voor gratis promotie materiaal.
Business Gifts kunnen alle uithoeken van de wereld komen.  Om uw relatiegeschenken vanuit verre landen naar hier te krijgen is veel transport nodig per vliegtuig, trein, boot of vrachtwagen. Al deze transportmiddelen verbruiken veel brandstof wat zorgt voor de uitstoot van het broeikasgas CO2.
Een deel van de ecologische voetafdruk van promo artikelen is dus toe te schrijven aan al dat transport van de andere kant van de wereld naar hier.
Voor relatiegeschenken kan je gemakkelijk je ecologische voetafdruk beperken door promo artikelen te kopen die in de Europese gemeenschap gemaakt worden. Premium and Gifts “European made”.
Mondial Gifts maakte een selectie van premium business Gifts made in Europe : http://www.mondialgifts.be/productgroups/made_in_europe.html

Mondial Gifts

Welkom bij Mondial Gifts relatiegeschenken. Ruimste keuze in België. Promotieartikelen met opdruk logo op 5 werkdagen. Bedrukking van business & promotionele gifts,premiums,T-shirts, promotioneel textiel, on-pack, kerst- & eindejaarsgeschenken, reclameartikelen, promotional gifts, promotiemateriaal, goodies. Spaaracties, loyalty & spaarprogramma’s.