Brams Paris jeans, het hele jaar door mooie spijkerbroeken

Brams Paris jeans
De Casual heren jeans, zijn de broeken die per seizoen zullen veranderen. Er komt een aantal keer per jaar een nieuwe collectie zomer/winter binnen. Bram’s Paris brengt mooie jeans, simpel in zijn eenvoud, volgens de laatste mode.

Faster jeans
De Casual heren jeans, zijn de broeken die per seizoen zullen veranderen. Er komt een aantal keer per jaar een nieuwe collectie zomer/winter binnen. Faster jeans brengt trendy, uitgewerkte jeans met extra zakken, stiksels en bewerkingen. Faster heeft ook een aantal goede basics zoals de Ultra stretch (dark en blue) en de Ten. Faster spijkerbroeken hebben een zeer goede prijs kwaliteit verhouding, mooie denim en een goede pasvorm.

Gekleurde skinny jeans trend zomer 2012
De gekleurde skinny jeans is overduidelijk een trend dit jaar. Ze zijn er in alle kleuren van de regenboog; blauw, rood, geel, roze en groen. Maar je kunt dit seizoen ook kiezen voor zachte pastelkleuren. Een ding is zeker: met deze trend geef je je kledingkast wat kleur! Jojo jeans gaat natuurlijk met deze trend mee en heeft skinny jeans in alle kleuren. Er is zelfs een exemplaar met bloemen voor de echte trendsetters.

Jojo jeans
Sinds 1982 is Jojo jeans hét adres voor je spijkerbroek!
30 jaar geleden zijn we begonnen, in het kleine gele pandje uit 1645, aan de Grote Spuistraat. Er was in die tijd nog weinig concurrentie en de klanten stonden dan ook letterlijk in de rij. Menig Dordtenaar kent sindsdien ‘’de man met de bril’’. Als je binnenkomt dan hoef je niets te zeggen, want hij geeft je gelijk de juiste broek in de goede maat en lengte.

In het begin verkochten we broeken met een klein foutje, 2e keus, voor 39 gulden, 2 voor 69 gulden. Tijden zijn veranderd, maar we gaan nog steeds uit van onze kracht: Een grote keuze in comfortabele en kwalitatief goede spijkerbroeken voor dames en heren. Maar het belangrijkste is en blijft onze laagste prijsgarantie.

Jojo jeans gaat met zijn tijd mee en daarom heeft ‘de man met de bril’ besloten om er na 30 jaar mee te stoppen. Zijn oudste dochter, de ene ‘Jo’ naast de andere ‘Jo’ (zijn vrouw), neemt de zaak over. Ook hebben wij begin dit jaar de winkel volledig verbouwd. Het inschatten van de maat en lengte gaat de dochter al goed af, maar dat is met de paplepel ingegoten. Naast de gehele collectie Brams Paris Jeans, waar wij om bekend staan, hebben wij verschillende andere merken om zo voor ieder wat wils te hebben.

(1 stemmen, gemiddeld: 5,00 van de 5)

Ruben Vermeer