BOOKYOU LANCEERT OPDRACHT-GENERERENDE OPTIES VOOR ARTIESTEN EN MANAGEMENTBUREAUS

ONLINE BOEKINGSMANAGEMENT SYSTEEM UITGEBREID

AMSTERDAM, 12 januari 2012 – – – BookYou in Amsterdam (www.bookyou.com) heeft haar online boekingsmanagement systeem voor artiesten en artiestmanagement bureaus uitgebreid met nieuwe opties. Deze opties besparen gebruikers een hoop tijd tijdens het boekingsproces en ze bieden gebruikers tevens de mogelijkheid om het inkomen meer dan te verdubbelen.

Boekings management

Het managen van boekingen is nog nooit zo eenvoudig geweest. BookYou is een innovatief en compleet concept voor ieder bedrijf of artiest dat boekingen managed. BookYou automatiseert het complete boekingsproces of onderdelen ervan, zoals het sturen van herinneringen naar klanten maar ook herinneringen naar de gebruiker met betrekking tot contracten, betalingen en uitstaande klantopties. Verder houdt het systeem de gebruiker continu op de hoogte van de status van opties en boekingen. BookYou regelt zelfs de facturering en de after sales. Fouten en benodigde tijd worden geminimaliseerd. Omdat de software in de “cloud” draait kan de gebruiker altijd en overal de boekingen en administratie managen.

Opdracht genererende opties

Met BookYou’s gratis online “profit calculator” is het makkelijk om te berekenen hoeveel extra een artiest of management bureau zou kunnen verdienen. Als het systeem goed wordt gebruikt, kan een verhoging van 238% bereikt worden ! Als marketing tools worden onder andere Search engine Optimisation, Network Bookings, en een professionele uitstraling geboden die zorgen voor de boekings toename.

In het kort: BookYou zorgt ervoor dat artiesten en management bureaus meer klanten krijgen die meer opdrachten boeken tegen hogere tarieven.

Over de organisatie:

BookYou (Hoofdkantoor)
Hoogoorddreef 131
1101 BB Amsterdam Z-O
The Netherlands

T | 020- 468 3111
F | 020- 771 8667

www.bookyou.com

info@bookyou.com

Voor redacties:

Voor meer informatie kunt u een mail sturen naar Mark Vink (mark@bookyou.com) of bellen naar 0621225333.