Bodemprijzen bij Leemans Schoenen Outlet!

Kom vanaf donderdag 26 mei langs bij Leemans Schoenen Outlet te Kruisweg 1005 in Hoofddorp en profiteer van waanzinnige kortingen van maar liefst 50% en hoger! De korting is geldig op de gehele outlet collectie, m.u.v. enkele nieuwe artikelen die reeds al ontzettend scherp zijn afgeprijsd.

In de outlet is een uitgebreide collectie voor zowel de dames als de heren te vinden van meer dan tachtig A-merken, waaronder Ara, Australian, Clarks, Durea, Ecco, FitFlop, Gabor, Marco Tozzi, Tamaris,  Rieker en Skechers. De modellen variëren van pumps en veterschoenen tot wandelschoenen en van slippers tot laarzen. Kortom, keuze genoeg! De korting van minimaal 50% wordt bij aankoop van een paar schoenen direct bij de kassa verrekend. Uw korting kan oplopen tot maar liefst 70%! Met deze waanzinnige kortingen kunnen klanten topkwaliteit schoenen kopen voor maar een fractie van de prijs die er normaal gesproken voor moet worden betaald.

Leemans Schoenen is een waar familiebedrijf en wordt gerund door de trotse eigenaren, en broers, Jacques en Simon Leemans. De familie heeft het van origine Amsterdamse bedrijf weten uit te breiden tot 15 winkels, een Tamaris Store, een outlet en een webwinkel. Kwaliteit, design en comfort staan hoog in het vaandel. Alle Leemans Schoenen winkels hebben dan ook een uitgebreid comfort assortiment, naast hele- en halve schoenmaten zijn er ook breedte maten in E t/m M en schoenen met uitneembaar voetbed verkrijgbaar. Leemans Schoenen biedt haar klanten een uitgebreide keuze aan modieuze modellen en diverse A-merken. De collectie bij Leemans Schoenen vernieuwt haar assortiment regelmatig, om mee te kunnen gaan met de laatste trends op gebied van schoenmode.

Tijdens deze kortingsactie zullen er meer medewerkers aanwezig zijn om u nog steeds van de gebruikelijke service en het professionele advies te kunnen voorzien. Iedereen kan toch wel een extra paar schoenen gebruiken? Wees er snel bij want OP=OP! De outletwinkel te Kruisweg 1005 is dagelijks geopend. Kijk voor de openingstijden of voor inspiratie op leemansschoenen.nl!

Leemans Schoenen