Binaire opties trading signalen volgen of beter zelf traden?

Tegenwoordig zijn er heel veel aanbieders van binaire opties trading signalen en bijna allemaal beloven ze een fantastisch rendement. Is het volgen van deze trading signalen echt zo winstgevend of is het toch verstandiger om een eigen binaire opties strategie te hanteren?

Wie geïnteresseerd is in het volgen van binaire opties trading signalen kan op het internet talloze aanbieders vinden die allemaal fantastische rendementen beloven. Als we sommige advertenties mogen geloven dan is rijk worden nog nooit zo gemakkelijk geweest.

Het mag duidelijk zijn dat de realiteit iets genuanceerder is, maar betekent dit automatisch ook dat het volgen van binaire opties trading signalen ook direct af te raden is? Absoluut niet. Wel is het verstandig om eerst een aantal belangrijke factoren af te wegen.

Ten eerste is het verstandig om te realiseren dat een binaire opties trading signalen aanbieder zijn dienst wilt verkopen en het eerste waar potentiële klanten naar kijken zijn de resultaten uit het verleden. Juist op dit gebied wordt er nog wel eens creatief te werk gegaan.

Voorbeelden zijn onder andere een niet geverifieerd track record gebruiken, verliesgevende trades niet in het overzicht opnemen, voor de resultaten gebruik maken van een DEMO account, waardoor deze gunstiger uitvallen of slechts de resultaten weergeven van een korte periode, waardoor het exacte winstpercentage van de aanbieder niet goed is in te schatten.

Betekent dit dat elke binaire opties trading signalen aanbieder zich van dergelijke trucjes bedient? Gelukkig niet allemaal, maar in een branche waarin veel geld verdiend wordt dient men nu eenmaal voorzichtiger te zijn aangezien een dergelijke branche ook vaak minder betrouwbare personen aantrekt.

Het goede nieuws is dat er ook veel aanbieders zijn die een zogenaamde trial periode aanbieden, oftewel u kunt dan een korte periode de binaire opties trading signalen gratis uitproberen alvorens u een abonnement besluit aan te schaffen.

Sowieso is het advies om de signalen eerst geruime tijd alleen met een DEMO account te traden, zodat u geen echt geld riskeert en eerst een inzicht krijgt in de winstgevendheid van de signalen.

“Give a man a fish and you feed him for a day; teach a man to fish and you feed him for a lifetime.”

Bovenstaande quote zal menigeen bekend zijn en is ook van toepassing op het vraagstuk wel of niet gebruik maken van binaire opties trading signalen.

Een binaire opties trading signalen aanbieder die tevens inzicht geeft in de strategie die hij gebruikt is natuurlijk vele malen interessanter dan een aanbieder die dit niet doet. Bij de eerstgenoemde leert u tegelijkertijd zelf traden, terwijl u bij de andere aanbieder compleet afhankelijk bent. Bedenk ook dat het lastig wordt om vertrouwen te houden in een mindere periode bij een aanbieder waarvan u niet weer wat hij eigenlijk doet.

Gratis binaire opties trading signalen van Binaly!

Wanneer u wilt ontdekken of het volgen van binaire opties trading signalen iets voor u is dan kunt u gebruik maken van de gratis binaire opties trading signalen van Binaly.

Deze signalen zijn gebaseerd op belangrijke nieuws events die normaliter een grote impact hebben op de markt. U zult echter alleen een positie innemen wanneer er wordt voldaan aan strenge voorwaarden.

Een groot voordeel van deze gratis binaire opties trading signalen is dat de strategie achter de signalen ook duidelijk wordt toegelicht, zodat u tegelijkertijd zelf een goed inzicht heeft in wat u aan het doen bent.

Bovendien zijn deze binaire opties trading signalen gratis. Een groot pluspunt aangezien de meeste aanbieders minimaal 200 euro per maand vragen.

Mocht u liever toch zelf binaire opties willen traden dan biedt Binaly een uitgebreide beginnershandleiding waarin alles staat beschreven om een succesvolle binaire opties trader te worden.

Denni van Duin, https://binaly.nl/

Denni van Duin

Mijn naam is Denni van Duin en ik schrijf strategie artikelen, handleidingen en geef signalen met betrekking tot het traden van binaire opties.