Bij Leemans Schoenen shoppen met héle leuke zomerse kortingen!

De zomer is net van start gegaan en bij Leemans Schoenen zijn er nu al héél veel zomerse sandalen, slippers en pumps verkrijgbaar met zomerse kortingen. Er zijn nu nog meer modellen voordelig afgeprijsd. Kortingen kunnen oplopen tot maar liefst 50%! Met deze waanzinnige kortingen kunnen klanten topkwaliteit schoenen kopen voor een héél leuk prijsje.

Leemans Schoenen is een familiebedrijf, dat wordt gerund door de broers Jacques en Simon Leemans. Bij het bedrijf staan Kwaliteit, Service en comfort centraal. Hier worden elk seizoen de merken die worden ingekocht op geselecteerd. Naast hele en halve schoenmaten zijn er ook verschillende breedtematen en schoenen met een uitneembaar voetbed verkrijgbaar. De verschillende A-merken uit de collectie bieden optimaal comfort, door met hun schoenen ondersteuning en stabiliteit te bieden. Bekijk onze comfortpagina, voor meer informatie: www.leemansschoenen.nl/comfort

Zowel online in de webshop als in de fysieke winkels kunnen klanten de SALE collectie vinden. Zij hebben dus alle mogelijkheid om goede schoenen van topmerken te kopen met kortingen oplopend tot maar liefst 50%. De Leemans winkels zijn gevestigd in Amsterdam, Haarlem, Hoofddorp, Hillegom, Woerden, Lisse, Purmerend, Nieuw-Vennep, Mijdrecht, Ijmuiden, Noordwijk en Beverwijk. Online kunnen klanten het gehele sale aanbod vinden op https://www.leemansschoenen.nl/sale/.

Een paar sandalen kan niet ontbreken in je schoenenkast. Of je nu een dagje naar het strand gaat of een zomerse stadswandeling maakt, voor elke gelegenheid is wel een geschikt paar sandalen. Kijk op https://www.leemansschoenen.nl/schoenen/sandalen/ voor meer dan 400 400 sandalen. Waarvan héél veel sandalen nu ook nog eens in de Sale zijn!

Leemans Schoenen