Behaal nu een diploma voor rijles instructeur te worden!

Onlinestuderen.com is een academie waarbij je snel, voordelig en gemakkelijk van start kunt gaan aan een de opleiding om zodoende motorrijles instructeur te worden! Op deze handelwijze binnen de kortste keren in het bezit kunt zijn van je diploma! Het beginnen van een eigen zaak is continu sensationeel. In het bijzonder in deze bedrijfstak. Derhalve is het raadzaam om degelijk voorbereid aan de slag te gaan. Wij van OnlineStuderen.com helpen je door middel van onze daarvoor bedoelde opleidingen met genoegen een stapje verder naar het welslagen van je eigen firma.

Onlinestuderen.com biedt je bij een uitstekende opleiding vele voordelen van online studeren. Zo krijg je als cursist toegang tot ons podium waar je heel wat lesmateriaal kunt vinden en daarnaast krijg je ook nog eens assistentie bij je opleidingen van een persoonlijke begeleider die er continu voor je is om vragen te beantwoorden!

De studie om rijles instructeur te worden

Wil je in bezit zijn van een goed, gerenommeerd en voordelig certificaat of wil je auto rij begeleider worden of een NIWO vergunning behalen?

Met onze thuisstudie mag je namelijk ook les geven op zogenaamde RIS-rijopleidingen, deze scholen volgen een lesmethode waarbij leerlingen met behulp van een stappenplan leren autorijden en de leerlingen beter worden voorbereid op het verkeer.

Lespakket van de verkeersopleidingen van OnlineStuderen.com

Tijdens de cursus om rij instructeur te worden, zal jij verscheidene stadia moeten doorlopen. De eerste fase richt zich op de theoretische kennis die nodig is om een uitstekende auto rijinstructeur te worden. Het is de bedoeling dat jij dit deel met behulp van het web volgt in jouw eigen tijd en tempo. Verder zal je verschillende autorijlessen moeten volgen en een praktijk examen moeten afleggen om aan te tonen dat je over voldoende rijvaardigheid beschikt.

Als je de eerste fase eenmaal succesvol hebt afgerond, kun je aan het tweede stadium beginnen. Deze fase leg je voornamelijk thuis af door het volgen van online lessen met behulp van het internet. Behalve deze cursussen, wordt de aangeleerde kennis in de praktijk gebracht door het verrichten van een paar praktijk testen. Als je dit stadium met succes hebt doorstaan, kun je doorgaan naar de het allerlaatste stadium.

De derde fase richt zich op de praktijk, Je dient hierbij 40-uur stage te lopen bij een rijschool naar eigen keus. Verder gaan wij jij voorbereiden op het eindexamen, waardoor jij praktisch zeker kunt zijn dat je de verkeersacademie auto rij instructeur met succes afsluit.

Extra informatie voor het worden van rij instructeur

Wil jij ook graag rij instructeur worden? Wij achten het essentieel dat de beroepsopleiding nuttig, rap en productief is. Twijfel dan niet langer en neem zo snel mogelijk contact met ons op over de mogelijkheden. Bel ons op: 030-604 2514 of mail naar: info@onlinestuderen.com.

clicktobusiness

Click to Business verzorgt voor diverse klanten content marketing. Wij schrijven en publiceren artikelen om xo de naamsbekendheid te vergroten en meer omzet te genereren voor onze klanten.