Bedrukte Agenda’s of Kalenders 2012 bestellen? Nu met gratis Waterman Balpen

U zoekt een schitterend geschenk voor uw gewaardeerde collega of zakenrelatie. Bij VanHelden.nl hebben wij een ruim assortiment Agenda’s 2012 en Kalenders 2012. Populair zijn de zakagenda’s en bureauagenda’s. Wanneer u uw planning liever aan de muur of op uw bureau heeft, bieden wij u weekblok kalenders, omslagkalenders en 3-maandskalenders aan. Natuurlijk kunnen wij uw Relatiegeschenk bedrukken met uw logo en/of tekst.

Speciale actie! Bestel nu!
Bestel uw agenda’s en/of kalenders vóór 1 oktober 2011, dan heeft u ze op tijd in huis en ontvangt u gratis het ‘Vroeg bestel cadeau’*! Het ‘Vroeg bestel cadeau’ is een luxe zwarte Apostrophe balpen van het merk Waterman.

Let op: Gebruik de actiecode: ‘vroeg’ bij uw bestelling.
* De actie is alleen geldig op het volledige assortiment Agenda’s en Kalenders

Kortom Vanhelden.nl heeft alles in huis om u te voorzien van het juiste geschenk voor uw relaties.

Naast deze agenda’s bieden wij u tevens andere relatiegeschenken waarmee u uw college of zakenrelatie kunt verblijden. Zoals luxe pennen met eventueel een schrijfmap, diverse paraplu’s, exclusieve wijnsets en diverse spellen.

Van Helden Relatiegeschenken
Bent u op zoek naar goedkope of juist luxe relatiegeschenken (bedrukt)? Of bent u op zoek naar promotieartikelen voor een specifieke doelgroep? Bij Van Helden relatiegeschenken bent u aan het juiste adres. Al meer dan 40 jaar is Van Helden een begrip in de wereld van bedrukte reclameartikelen en relatiegeschenken. Met meer dan 100 medewerkers is het bedrijf uitgegroeid tot een van de grootste ondernemingen op het gebied van promotionele artikelen in de Benelux.

Ruben Vermeer