Aluminium kisten: dé manier om je materiaal veilig op te bergen

Bedrijfswagens, vrachtauto’s, opleggers en aanhangwagens zijn er voor gemaakt om grote hoeveelheden producten of bulk goederen te kunnen vervoeren. Ze zijn er op gebouwd om zo veel mogelijk spullen mee te kunnen nemen. Echter is er meestal niet de ruimte om je eigen kleine, losse spullen mee te nemen. Denk bijvoorbeeld aan veiligheidsmateriaal, spanbanden, klein gereedschap, handschoenen, sneeuwkettingen, reservelampjes en noem maar op. Het is ook niet handig om dit los in de cabine neer te leggen. Deze spullen hebben een vaste plaats nodig waar het niet kwijt kan raken of gaat verschuiven. Het is daarom ideaal om aluminium kisten te monteren op de auto. In deze opbergkisten kan je al je lossen spullen gemakkelijk kwijt.

Aluminium kisten

Om die kleine, losse spullen mee te nemen zonder de cabine of laadruimte te gebruiken, kan je dus gebruikmaken van opbouwkisten, onderbouwkisten, disselbakken of materiaalkisten. Er zijn dus verschillende soorten aluminium kisten. Zo zijn deze ook verkrijgbaar in verschillende formaten inrichtingen en materialen. De opbergkisten zijn te leveren in RVS, staal of aluminium. Aluminium kisten zijn aan te bevelen, omdat het weinig weegt maar toch erg sterk is. Op een licht gewicht aanhanger kan dit daarom een uitkomst zijn. De inrichting kan verschillen. Zo kunnen er verschillende lades, planken of vakken in worden gemonteerd. Allemaal afgestemd op het soort materiaal wat je mee wilt nemen. Het afsluiten van de aluminium kisten varieert ook en is aan te passen op jouw wensen. Er zijn schuifdeuren, klapdeuren of deksels die allemaal ook met een slot zijn af te sluiten.

Gepro Box

Wil jij graat zo’n aluminium opbergkist, ga dan naar de website van Gepro Box. Zij zijn een ervaren bedrijf in het maken en installeren van opbergkisten op bedrijfswagens. De kisten in het assortiment verschillen van eigenschappen. Er is verschil tussen materiaal, soort kist en de afmetingen. Laat jouw wensen weten en Gepro Box maakt een passende opbergkist.

gerardkempers