Aanbieding van de zomermaand Juni is de strandset Cool Down

Strandset
De Nederlandse zomer is weer afwisselend met zonnige en warme dagen en helaas druilerige herfstdagen. Ook de warme dagen komen er weer volop aan, dus zet uw relaties nu vast in het zonnetje met de zomerse relatiegeschenken van Van Helden. Speciaal hiervoor is de aanbieding van de maand de Strandset Cool Down, nu met 35% korting! Deze bestaat uit een fleurige strandtas, een rieten strandmat en zomerse slippers in maat 39. De strandset is te krijgen in de kleuren oranje, roze, lichtgroen en lichtblauw. Laat deze zomerse gelegenheid om uw product of bedrijf te promoten niet aan u voorbijgaan!

Business gifts
Heeft u toch geen vertrouwen meer in deze zomer, denk dan eens aan business gifts zoals chique schrijfwaar en luxe relatiegeschenken voor op kantoor. Er is al jaren een enorme opmars in geschenken die de persoonlijke betrekking onderstreept en die dikwijls prive worden genoten. Enkele voorbeelden zijn geschenken voor sport en golf, keuken, koffersets, persoonlijke verzorging, of ontspanning met vrienden of gezin. Bovendien blijven klassiekers als een paraplu, promotie textiel, polo’s, fleece producten en picknick artikelen nog steeds prima basis geschenken. Een aantal andere selecties die wij u aanbevelen zijn de prachtige reistassen, de luxe aktetassen en de collectie rugzakken.

Van Helden Relatiegeschenken
Bent u op zoek naar goedkope of juist luxe promotie-artikelen ? Of bent u op zoek naar relatiegeschenken voor een gerichtte doelgroep? Bij Van Helden relatiegeschenken vindt u zeker wat u wilt. Al meer dan 40 jaar is Van Helden een begrip in de wereld van bedrukte promotie-artikelen en relatiegeschenken. Met meer dan 100 medewerkers is het bedrijf gegroeid tot een van de grootste ondernemingen op het gebied van promotionele artikelen in de Benelux.

(1 stemmen, gemiddeld: 5,00 van de 5)

Ruben Vermeer