‘Voodookind’: Een nieuw boek van Ronald-Henk Ritsma
Een razend spannende, vlot en realistisch geschreven avonturen detective met een vleug science fiction en het bovennatuurlijke. Deze speelt zich af rond een mysterieus kasteel op de Culloden heide in Schotland en een ruimtevaart race op de Bahamas.

Rechercheurs McKagan &Craig onderzoeken een reeks mysterieuze sterfgevallen op de heide in Schotland, nabij een historisch slagveld. De dorpelingen denken dat het nabijgelegen kasteel Macdor behekst is, en dat een kwade macht verantwoordelijk is voor de moorden. Ze horen en zien vreemde geluiden en lichten. Floris van Muiden is daar op vakantie met zijn ex Gwyneth Allwright en erop gebrand om het kasteel te onderzoeken. Maar als het hem eindelijk lukt komt hij iets tegen dat hij liever niet had gezien. In de Bahamas beginnen de problemen. Het bedrijf waar hij voor werkt is in een race om het ruimtetoerisme verwikkeld en wil pertinent de eerste zijn. Er gebeuren vreemde ongelukken en voorvallen en Floris wordt achtervolgd door pech. Intussen gaan McKagan en Craig door met hun onderzoek. De zaken lopen uit de hand en Floris komt tot de conclusie dat hij terug moet naar het kasteel in Schotland om de boel op te lossen. Is er sprake van een kwade macht of is het iets anders?

Een ware page-turner!

‘Voodookind’ (ISBN: 9789402182798) is gepubliceerd via Brave New Books. Het boek is te koop op Bol.com

Prijs: €9,50

Over Ronald-Henk Ritsma
Zijn eerste managementboek ‘Macht &Invloed’ werd uitgegeven in 2011 door Atlascontact. Voodookind is zijn eerste thriller.
Email: info@ronaldhenkritsma.com
Website: www.ronaldhenkritsma.com

Over Brave New Books Brave New Books
Brave New Books is een initiatief van Singel Uitgevers, bol.com en Mijnbestseller.nl.

thrillers detective avontuur science fiction bovennatuurlijk

Ronald Ritsma

Zijn eerste managementboek 'Macht &Invloed' werd uitgegeven in 2011 door Atlascontact. Voodookind is zijn eerste thriller. Ronald is deels opgegroeid in Frankrijk, in Nantes, waar een van zijn inspiraties, Jules Verne, zijn leven doorbracht. Momenteel woont hij in Nederland. Zijn verhalen worden gekenmerkt door een hoog tempo, spanning, faction, avontuur met een vleug science fiction en het bovennatuurlijke. Om alles zo realistisch mogelijk te maken zijn veel situaties gebaseerd op eigen ervaringen of uitgebreid onderzoek. Tijdens de bruisende internet bubbel werkte hij voor de klm.com afdeling en heeft de sterke groei van de website meegemaakt. Daarna heeft hij vooral voor grote internationale corporates gewerkt op het vlak van Ecommerce, Big data en CRM.