Networking professionals

Installatie en configuratie van netwerken zit bij Vareza in de wortels van het bedrijf. Wij zijn continue bezig met netwerken, van een klein netwerk naar een groot datacenter, onze netwerk experts zijn hier volledig in thuis. Wij doen er alles aan om up to date blijven door de juiste trainingen en certificeringen te volgen. Zeker in deze tijd gaat het hard met alle ontwikkelingen op het gebied van security, wireless en switching.

Veel bedrijven zitten met vragen hoe ze hun bedrijf het beste kunnen inrichten als we kijken naar netwerken. Welke switches hebben we nodig, hoeveel bandbreedte ? Moeten we het redundant uitvoeren, hoe dan ? Wie mag er waar en wanneer inloggen met welke rechten, thuiswerken, hoe zit het dan met security en onze bedrijfsdata ? Wat is meldplicht datalekken en GPDR, geldt dat ook voor ons ? Met andere woorden veel vragen en zaken waar je goed over na moet denken.

Wij gaan graag het gesprek vrijblijvend aan, denken graag mee over de inrichting van uw netwerk. Indien gewenst maken wij het design en de nodige kitlisten van de hardware. Installatie configuratie, monitoring en support, alles wat u nodig heeft om uw netwerk optimaal te laten draaien. Op deze manier heeft u tevreden medewerkers en klanten.

Neem contact met ons op  www.vareza.nl  mail: info@vareza.nl  bel: 085-060 5899

Tags: ICT-diensten, netwerkbeveiliging, office365monitoring, Meraki, WaaS, pre-sales, netwerkdesign, CCNA, CCNP, CCDA, CMNA

Loading...Loading...

Vareza Vareza