Wish & Will                                                         Laan van Everswaard 26
Saskia Wille                                                        4617 LJ Bergen op Zoom
www.wishwill.nl

Bergen op Zoom, 8 november 2016

Handgemaakte sieraden nu ook online verkrijgbaar

De website van sieradenontwerpster Saskia Wille is online. Haar handgemaakte sieraden zijn al bij verschillende winkels in de regio van Bergen op Zoom te koop, maar vanaf nu ook via internet te bestellen. De ontwerpen van Wish & Will kenmerken zich door het gebruik van pure en natuurlijke materialen in verrassende combinaties.

Wish & Will produceert de sieraden in eigen atelier. De kracht van de ontwerpen zit in de wisselwerking van materialen, structuren, vormen en kleuren. Het combineren geeft inspiratie tot het maken van nieuwe ontwerpen. Zo ontstaan kettingen, armbanden, oorbellen en tashangers van leer, edelsteen, hout en edelmetaal.  De ontwerpen komen tot stand via een creatief en intensief proces, waarin de gevoeligheid en puurheid van natuurlijke materialen centraal staat. ‘Zorg en liefde zijn belangrijke ingrediënten,’ vertelt Saskia Wille over het ontwerpproces. ‘Mijn slogan is niet voor niets: Een sieraad ben jij. ‘Dat is wat ik vrouwen toewens. Met mijn ontwerpen kunnen modebewuste vrouwen zich speciaal en puur voelen.’

Wish & Will – EEN SIERAAD BEN JIJ –

_________________________________________________________________________________

www.wishwill.nl

Een eenmansbedrijf dat graag haar vleugels uitslaat over heel Nederland, maar uniek en klein wil blijven.

Noot voor de redactie, niet ter publicatie: voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Saskia Wille
Laan van Everswaard 26